Design Leaflet ASI Eksklusif

| Thursday 30 October 2014
Assalamualaikum wr.wb

satu-satu aku sayang ibu..
dua-dua aku sayang ayah..
tiga-tiga aku sayang kakak..
satu, dua, tiga aku sayang semuanya.. yyeeee~ hehehe :D
pasti taukan tentang lagu itu. lagu yang mengingatkan kita tentang kasih sayang. Kasih sayang sangat penting apalagi antara ibu dan anak.Sekarang saya akan post leaflet tentang ASI Eksklusif. tau kan ASI? Air Susu Ibu~ heheh :b ASI sangat penting pada bulan bulan pertama pertumbuhan dan perkembangan untuk usia 0 - 6 bulan. nyookk kita tengok materinya di leaflet..




halaman pertama



halaman kedua


Udah Mengertikan tentang ASI Eksklusif? jadi ASI itu merupakan sumber gizi yang sangat ideal dengan komposisi seimbang yang diperlukan dalam pertumbuhan bayi. hehe :D
kalau kita mau bayi nya sehat ya dikasih ASI lha~ hehe
yap, Sekian materi leaflet ASI Eksklusifnya ya.. semoga bermanfaat
Sankyu~

0 comments:

Post a Comment

Next Prev
▲Top▲